livet som barn

Nu har jag gått in på min sista jullov som elev på gymnasiet. Super skönt! :D

Jag vet inte riktigt hur jag ska starta detta fantastiska lov. Förmodligen blir det underbara syskon och en kebabtallrik? Låter inte så tokigt va? Vi får se om vi överlever all snö som har grävt sig över oss.

Låg i sängen och tänkte på hur det var att vara liten, hur mycket julen betydde då och hur lite jag bryr sig nu. Allt var så mycket mer än vad det är nu. Jag uppskattade allt på ett helt annat sätt när jag var liten. Jag passar egentligen dubbelt så mycket som en femåring än en 18 åring. Fick jag chansen att spola tillbaka tiden skulle jag dra tillbaka den minst 14 år. Men jag kommer aldrig bli fem år igen och jag kommer aldrig få se världen hur den såg ut då. Allt var så lätt och speciellt när jag jämför hur livet ser ut idag. Men det känns skönt att ha alla dessa minnen att gömma sig bakom då livet är som allra tuffast och mina minnen kan inga tuffa stunder ta ifrån mig.

Nu har jag fått skrivit mitt och det får duga för dagen.
Tack för mig och ha en fantastisk dag!



Kommentarer
Postat av: Mona

Å så söt.

2010-12-27 @ 18:52:58
Postat av: toowe

haha ;D

2010-12-28 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0