many thoughts




Okej...första dagen på jobbet efter min så kallade "semester". Gick finfint faktiskt, är mycket nöjd över mina insatser ;) Det har inte varit en särskilt tuff dag, en bra start på sista arbetsveckan tycker jag. Lite tråkigt att man ska sluta när man har kommit in i flowet!

Idag känner jag min full av energi igen, livet känns lite som en bergochdalbana för mig och jag tror att även ni har märkt det. Det spelar ingen roll om jag intalar mig själv att "nu jävlar ska jag må bra" för själen eller hjärnan, sak samma, bestämmer själv. Därför ska jag försöka ta vara på dagarna då jag känner att energin finns där. Önskar att det fanns ett mångfald av dessa dagar.

Jag vet att jag kan inte intala mig själv att må bra när jag inte gör det. Men jag kan försöka komma ut ur den onda cirkel som cirkulerar runt mig. Det känns som att jag hela tiden väntar på det lyckliga slutet.. Ni vet, till exempel i filmer, oftast slutar det lyckligt och där är det slut. Man får liksom inte se fortsättningen, man tror att det alltid kommer vara lyckligt. Det känns som att jag väntar på att jag ska nå det lyckliga slutet, att min film ska ta slut och att fortsättningen ska rulla på lyckligt och utan krångel, utan att jag ser på. Jag låter säkert skitknäpp men det bjuder jag på, är lite flummig idag...väldigt trött antar jag.

I mitt flummiga huvud så är jag i alla fall helt säker på en sak och det är att Andreas driver mig väldigt mycket framåt nu. Han får mig att inte stå still just nu och det är jag sjukt tacksam för!




Kommentarer
Postat av: Mona

Puss och kram, kul att se att du mår bra vännen.

2010-08-09 @ 16:28:09
Postat av: sääändy

Fattade inte riktigt det där sista med snygging å allt HEHE :D men seriöst, vill du? ;) Du, jag och Johnossi kan inte bli annat än AWSOME :D

2010-08-09 @ 17:36:18
URL: http://saliw.blogg.se/
Postat av: toowe

Sandra: Jag menade att jag drog mig ur förra gången ;) Det skulle vara skitkul att se johnossi med dig igen! :D



Mona: Stoooor bamsekram till dig!

2010-08-09 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0