Dålig uppdaterare!

Herregud vilken dålig bloggare jag är! Har haft så mycket runt omkring mig hela veckan så att jag har knappt hunnit kollat min blogg. Huset är tomt och lika jävligt som det var för en och en halv vecka sen, inte så trevligt. Men vad ska man göra åt saken? Det är såhär livet är och man kan inte få så mycket som man vill.

Gårdagen gav mig en kick kan jag då säga, Vickan var så sjukt jävla bra! Jag kan inte beskriva den lycka jag kände när hon hoppade 3.70! ÄNTLIGEN! Det känns kanon, nu har det släppt! Du är bäst Viktoria Karlsson!! ♥♥


Ni kan inte ana hur mycket jag vill vara hos min pojkvän nu...Känner mig så tom, fast jag har fått varit med honom så mycket den här veckan. Det är väl för att jag är så jävla kär i honom, det finns ingen bättre, så är det bara. Min ängel!


Nu orkar jag inte skriva mer, har inte så mycket mer att säga heller :)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mona

Synd att man inte hann åka upp på Hällåsen och titta. Jättegrattis till Viktoria. Sen måste jag snart få träffa mitt lilla smultron, saknar dig. Kram.

2010-08-09 @ 08:20:07
Postat av: Toowe

Ja det var synd, det skulle ha varit roligt om du kunde kolla nån gång =) Saknar dig med kära svärmor!

2010-08-09 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0