kiss sugen!

Nu har jag gjort mitt näst sista pass, i morgon är det sista dagen på Kastanjen...kanske för alltid! Tycker att det är jäkligt tråkigt samtidigt som jag tycker det är lite skönt, men mest tråkigt!

Jag har haft beslutsångest hela dagen, ska jag festa eller ska jag inte? Men har nu valt att avstå, kroppen är skapligt trött idag, som den har varit typ hela veckan. Jag kommer säkert ångra mig sen, men det är framtidens problem. Skönt att vakna i morgonbitti och vara helt utvilad! Tror jag ska hem och mysa hos Karos, det är alltid mysigt! Nu är det extra mysigt när hon har skaffat en kissemiss! Skitsöt och jag är skapligt avundsjuk på henne. JAG VILL OCKSÅ HA EN KATT!

Nu ska jag käka och drömma om katter!


Kommentarer
Postat av: Mona

Men du har ju redan en kisse hihi

2010-08-16 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0