Älska min helg!

Var ett litet tag sedan jag skrev, men vem bryr sig? Inte jag i alla fall. Kände bara för att skriva lite nu, eller jag kanske kände mig tvingad...Vet faktiskt inte, inte mycket som vill falla på sin plats idag. Men det är inte så ovanligt och det är tur att jag har blivit van!

Vilken jävla helg det har varit! Har inte haft så roligt på väldigt väldigt väldigt länge. Hur har jag kunnat gått miste om allt? Fredagskvällen spenderades med fyra underbara vänner, Sandra Liw, Mansatha Unger, Mathilda Engström och Malin Norman! Synd bara att Malin inte kunde följa med på krogen, men det är inte så långt kvar nu ;) Vi hade i alla skiiiiiitkul och jag har längtat att få umgås så med någon! Tack älsklingar!!

Igår var det bara att tagga till på nytt för ännu en utgång med syster Ronja och goaste Jenny! Vi hade också så jävla roligt! Vill bara göra om det, men nu ska jag vila plånkan och hälsan ;) Men detta behövdes för mig, det kan jag då säga. Jag vill också få ha roligt ibland och träffa folk som jag inte gör så ofta. Tack alla människor som fick denna helg att bli så jääävla bra!

Känner mig lite som en instängd mask i en maskbruk som snart ska bli satt på en krok för att drunkna eller bli uppäten! Lite scary är det!


Kommentarer
Postat av: Mona

Suck, har inget att läsa ;-)

2010-08-06 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0