sista sommarlovs dagen!

Vid den här tiden i morgonbitti sitter jag i skolbänken med alla söta vänner som jag nästan inte har träffat på heeela sommaren. Det ska bli roligt att träffa alla igen, men jag ser inte framemot allt plugg som kommer plåga oss detta år! Men det är bara ett år kvar, sen så är jag fri från cfl och gymnasiet! Undrar ja vad som händer då? Spara pengar och flytta så långt bort som jag bara kan kanske? ;)

Tänkte äta något smarrigt och sedan hoppa in i duschen, tänkte försöka göra mig lite stilig för Andreas idag, får väl se om jag lyckas! 

Godmorgon med er!

 

Kommentarer
Postat av: Mona

Du är ju alltid stilig så inget problem.

2010-08-17 @ 13:36:35
Postat av: toowe

haha inte alltid :D

2010-08-18 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0