Mys hos Karolina

Första dagen denna vecka som jag fått sova ut, väldigt väldigt skönt!

Myste hemma hos Karos igår kväll, kollade på film och käkade chips, mycker jääsigt! Kollade på halva Änglavakt men de pratar nästan hela tiden franska och vi hade ingen text så det kändes som man missade rätt mycket så vi bytte. Då blev det The Runaways, en ny film med Kristen Stewart och Dakota Fanning. Jag tyckte inte att den var så värst bra, men det kanske var för att jag hade så höga förväntningar på den :)

Ikväll är det jobb som gäller. Sista passet! Så jag tror jag måste klä på mig och göra nått att äta innan jag måste ta t-cykeln och trampa mot kastanjen :) 

Hoppas ni får en mysig söndag, ut i solen och NJUT! Det skulle jag ha gjort!! =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0