första skoldagen

Första skoldagen idag och jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att börja i skolan igen, nu får lattiden vara över för några månader! Är skitnöjd med det nya schemat, får rätt så sköna mornar och slutar inte allf för sent! Onsdagar och fredagar kommer vara mitt paradis kan jag då lova :D Muums!

Idag har jag bokat uppkörning och uppskrivning...fast det är inte än på ett tag och det är skönt! Men nu har jag ett mål så jag hoppas att det går bättre då =) När jag får mitt körkort, om jag nu får det nångång, som kommer så mycket på min axlar släppa och det skulle vara såååå jäkla skönt! Nån gång kommer väl det ;)

Har varit på e-center med Mansatha och Saliwen idag, väldigt mysigt såhär i spöregnsdagen! Har köpt lite påfyllning till skåpet, skrivböcker och mappar. Har även köpt ett par typ skinn/lack leggins som jag är riktigt förälskad i! Var tvungen att åka in till stan igen och kika på mer kläder medan jag höll på, så jag köpte ett vitt spetslinne :) Nu är jag pank och det lär jag förbli ett tag!

Nu ska jag lägga och dega i soffan, upp och hoppa klockan sex i morgon!
Gokväll!


 

Kommentarer
Postat av: Mona

Inte behöver du kliva upp så tidigt, för du behöver väl inte snygga till dig för nån nu ;-)

2010-08-18 @ 20:17:44
Postat av: toowe

Hahah, nä det har du rätt i ;) men ibland måste man få vara fin för sig själv :D

2010-08-19 @ 15:05:02
Postat av: Mona

Sant det vännen, men kom i håg va jag har sagt. DU ÄR ALLTID FIN.

2010-08-19 @ 19:36:47
Postat av: Toowe

haha du är så snäll mona :D

2010-08-20 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0