fokus på fredag

Ska packa lite nya idrottskläder till i morgon. Måste åka in till stan tidigt i morgon bara för att köra, vill bara bli klar med de förbaskade körkortet snart. Inte allt för långt tid kvar...hoppas ja.
Om jag inte hade haft körlektion i morgon skulle jag börjat 10.40, vill bara att alla ska veta hur synd det är om mig ;) Tur att Mansatha också ska köra samtidigt som mig, då har jag någon att umgås med och någon att rulla bak på i furanbacken :D


På fredag är det fest med mina söta flickor! Längtar som tusan, fast man får inte längta så mycket för då kan det faktiskt bli något som inte blir bra och det får inte bli annat än bra för jag behöver gå ut och roa mig med underbara människor nu känner jag :) + att jag måste få åka virvelvinden :D Önskade jag fick åka med hjärtat som vi gjorde förra året, men det blir inget av med de heller :( aaaaaaaaaaaaaaw.

Nä nu ska jag göra i ordning oboy och macka, mummmmmmma :D
PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Mona

Härligt kort på, svärmor myser när hon ser kärleken mellan Er. Puss puss.

2010-09-01 @ 08:59:24
Postat av: toowe

Hihi :D pussis

2010-09-02 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0