Bob Marley

Jag har blivit mamma åt en liten kattbebis! Han är världeeens goaste och han har inte låtit mig och hjärtat sovit en hel natt! Men det gör ingenting, för jag älskar honom såååå mycket! Tänkte ladda upp några bilder på honom :)









Jag saknar honom redan! Marley ♥

Ikväll ska jag tävla Virre, hon är i form nu så det känns som att det kommer gå kanon ikväll :D
Heja, Vickan, heja! :)
Efter tävlingen ska jag hem till Karos och hjälpa henne med engelskan och sedan placera mig i hennes soffa resten av natten ;)

Nu är det ombyte som gäller!
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Han ser djävulsk ut! Djävulskatten typ :S

2010-08-25 @ 16:58:07
Postat av: Mona

I går fick farmor busa lite med honom, han har blivit tuffare. Måste väl köpa en välkommen til familjen present åt han ;-)

2010-08-26 @ 08:04:52
Postat av: Toowe

haha vad bra! jag längtar efter honom som en tok! visst har han? han börjar bli en riktig tuffing :D



Ronja, han är ingen djävulskatt!

2010-08-26 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0