Vad är negativ? ;)

Sitter i skolan och bara längtar hem. Är verkligen inte sugen på att vara här i dag...helst av allt skulle jag bara vilja vara med Andreas. Är så skoltrött nu!!! Men det är väl alla vid det här laget tänker ja. Gäller att bita ihop de sista veckorna som är kvar.

Försöker hitta positiva saker med den här dagen och det är svårt eftersom att jag känner mig så negativ. Lunchen är ett plus, ungspannkaka! Ett minus är att vi inte får leverpastej, fast det är väl inte så farligt. Slutar halv tre och det är också positivt! Får försöka belöna mig med något gott ikväll så inte denna dag blir en riktig pissdag.

Nu ska jag bita ihop så att jag inte låter surhumöret komma fram. Stubinen är kort idag!
Det ska bli en bra dag ändå! Ni med :)
PUSSPUSSPUSS!

Andreas, du betyder allt <3

Kommentarer
Postat av: Mona

I dag är det 1 dag närmare helg, det är väl positivt? Pusspuss

2010-04-20 @ 15:21:33
Postat av: toowe

Oja, det är verkligen positivt! Smart! Det behövdes :D Pussochkram!

2010-04-20 @ 16:10:16
Postat av: Mona

I dag är det freeeeeeeeedag :-)

2010-04-23 @ 08:31:10
Postat av: toowe

VAD UNDERBART! :D

2010-04-23 @ 16:39:38
Postat av: Emma

Nu har jag en tävling på min blogg där DU kan vinna ett armband från cocoo.se & jag skulle bli jätteglad om du vill vara med och tävla.



Lycka till! :)

2010-04-23 @ 17:06:59
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/
Postat av: fia

hoppas du får en trevlig kväll :)

2010-04-23 @ 17:43:18
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0