Kärlek

Sov så himla skönt i natt brevid världens bästa pojkvän. Jag är så kär! Jag är så kär att det gör ont i hela kroppen! Här om kvällen sprang jag i fram och tillbaka och öppnade det där förbaskade kylskåpet i hopp om att hitta det som jag var så sugen på. Det spelade ingen roll hur många gånger jag öppnade kylskåpet för jag kunde ändå inte komma på vad det var jag var sugen på. När jag gick och la mig kom jag på att det var Andreas jag var sugen på! Hahaha. När jag gick ifrån honom i morse och kommit ca 10 meter ifrån hans lägenhet började jag sakna honom :D

Andreas, du är mitt allt. Jag tror ingen annan skulle kunna göra mig så glad som du gör. Allt blir bättre när jag är med dig hjärtat. Jag kan komma till dig och vara på ett riktigt dåligt humör men så fort jag ser dig så känner jag hur glad jag blir inombords. Just nu sitter jag och räknar timmar tills jag får träffa dig och snart så får jag träffa dig snutten!

Toowe älskar sin Andreas mer än allt annat!



Kommentarer
Postat av: Mona

snufs snufs :-)

2010-04-08 @ 08:14:04
Postat av: toowe

Hihi ;D

2010-04-11 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0