Spontant skitsnack

Hejhopp!

Nu är huset lika tråkigt och tyst som det var innan helgen, känns faktiskt rätt surt. Fick en jädra separationsångest när Molly åkte. En liten tår sen var det dags att gå vidare igen! Vet inte när jag får träffa min kära syster igen och jobbigt är det. Men vad ska man göra liksom? Är man näst yngst så är man. Gilla läget!

Idag har det varit ett rätt så lugn dag, vakande upp hos min gosis, åt frukost och sen kom pappa och hämtade mig halv tolv. Första gången jag slipper åka buss säger jag! Är verkligen inte bortskämd med det där med skjuts jag inte! Aja... När jag kom hem blev det till att följa med Molly till Karos och umgås lite och sen handla innan hon skulle åka iväg. Tog farväl av Molly och medan jag lätt separationsångesten lägga sig lite blev det lite samhällsplugg. Efter jag pluggat i cirkus en timme hör jag små fossingar komma och då är det min älskade syster Karos och lillemannen som kom. Pusspusspuss på dem! Efter att de hade gått blev det att placera sig brevid mamma i soffan där vi låg och tittade på kanske Sveriges sämsta film men blev mycket piggare och gladare när halv åtta hos mig började och därefter top model, kunde inte bli bättre!

Det var en av tjejerna på top model som verkligen hade min drömfrilla! Blir så jäkla avundsjuk på dessa kvinnor! Jag vill också få en makeover och få bli så fin som vissa blir :D Fuskfusk! Fast ingenting säger att de har ett bättre liv än vad andra har såå.

Just för tillfället sitter jag och kollar på min säng utan sängkläder och tänker "förbaskade mamma som inte har satt dit sängkläderna!". Nädå, sån dum unge är jag inte. Önskade bara att man hade en slav som kunde göra det här åt mig. Det går bra att ta på lakanet och örngotten men täcket är så jäkla drygt. Det lär väl funka tänker jag. Lika bra att ta tag i det så att man slipper sen när man är så jäkla trött!

Puss och Kram!


Tre bilder på min favorit i Top Model
Kanske för att hon har världens snyggaste frilla!






Kommentarer
Postat av: agge

KLIPP DIG SÅ DÅ!!!!! :D:D

2010-04-06 @ 16:37:21
Postat av: Toowe

nää, jag är alldeles för feg :D

2010-04-06 @ 16:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0