En glassig dag!

Då var min lilla Lasse borta, i ärlighetens namn så kom det en tår eller två. Det kändes faktiskt förjävligt att lämna honom nu, men jag måste intala mig själv att han kommer få det bra. Hon som köpte honom var verkligen jätteförtjust i marsvin och det syndes på henne att hon kommer älska honom :) Tomt är det i alla fall och jag kommer sakna hans lilla pipande på morgonen. Men som sagt han kommer få det jättebra och hon skulle skriva och berätta hur det går!

Har nyss legat i solen och stekt på som fasen! Somnade till och med och när jag vaknade hade jag en liten bikinikant, woho! Man får glädjas åt det lilla såhär efter en lång och jobbig vinter. Känner verkligen att det går mot ljusare och varmare tider nu. Har mycket att se framemot eller ganska mycket i alla fall ;D

* Sista april
* Barcelona
* 18 år
* Värmen
* Ronjas och mitt sommarlov

Låter det inte bra då? Jag tycker i alla fall att det känns hur underbart som helst att ha allt detta framför mig. Och när dessa dagar kommer så ska jag leva ut dem fullt ut och ta vara på varje sekund, som jag alltid säger och inte håller det men nu jädrar ska jag verkligen hålla det. Man ska ta vara på varje sekund av lycka!

Ikväll ska Emilia sova här och hon ska få sova brevid mig! Min älskade lilla gogumma. När man träffar sådana gosiga barn vill man bara ha ett eget själv. Men det får såklart dröja ett tag till för jag måste få leva livet först och främst! Det får duga med syskonbarnen ett tag till och de duger gott och väl :D Ikväll ska jag proppa i Emilia massvis med godis så hon får lite kött på benen och så att jag blir hennes favoritmoster (A).

Nu tänkte jag faktiskt pallra mig ut igen för att läsa lite om William Shakespeare för att sedan kunna skriva ett brev till Ing-Marie om honom. Ni som inte är ute i solen ska ut tycker jag. Ge er själva en ledig dag, jag är säker på att ni är värda det!

Kram!




nu ska den sista snön bort!



mamma sitter och njuter av att pappa arbetar!


och jag älskar mina stora humliga glasögon!
puss på dom :-*





Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Ååå jag längtar efter våran sommar också!! Va lite snö ni har, skönt :) snygga brillor :)

2010-04-29 @ 20:14:43
Postat av: toowe

Jag längtar så jeevla mycket! Visst har vi? nu har vi typ ingetting :) tack så mycket =)

2010-04-30 @ 16:15:51
Postat av: SnyggRöven

Ja fan va gött med lite snö! ses till helga snygging :)

2010-05-01 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0