En helg i Sundsvall!

Har det jättemysigt i Sundsvall med systeryster.

Kom hit vid åtta tiden på fredagkväll. Klev in i lägenheten som ett monster och började med att skälla på Ronja eftersom hon inte hade mött mig men fick genast lugna mig på grund av att hennes pojkvän var här. Han var mycket trevlig och det var roligt att träffa honom :) Glad för Ronjans skull! Fick även träffa Karin och Erik som är två av Ronjas kompisar. Man måste liksom hålla koll på vilka Ronjis umgås med och de var mycket trevliga!
Somnade av ren utmattning vid elva tiden kanske!

På lördagen blev det att kliva upp tidigt för att åka på Birsta, Maria och Sofia var också med. Köpte en klänning och ett par jeans, väldigt nöjd! Vi avslutade med en väldigt lång fika på Ikea, såå himla mysigt var det! Åkte hem vid sex tiden. Efter det blev det lite Ronja och Toowe tajm ;D Bio såklart! Shutter Island och fy i helvete vilken bra film! Absolut en av favoriterna! Ni måste se den, MÅSTE!  När vi kom hem var jag så jäkla trött att jag somnade som en stock. Man blir väldigt trött av att shoppa!

Jani, idag har vi sovit ut och njutit av min sista dag på lovet vilket är väldigt tråkigt! En vecka till hade varit bra! Vi gick ner på stan en sväng för att kolla om det fanns fina kläder här på HM och det gjorde det SÅKLART. Köpte en jeansskjorta och en typ shortsklänning (den är inte så hemsk som den låter, utan den är väldigt snygg ;)). Efter vi gått på HM fick det liksom vara stopp, INGE MER SHOPPING. Kommer få leva fattigt månaden ut :( Men vad gör det?! :D

Nu väntar jag på att vi ska börja med maten så att jag slipper vara hungrig. Man får fan inge mat här! HAHAH, närå ronja! Jag skojade bara så du behöver inte dampa lös på mig när du läser det här :D

Åker hem klockan åtta och min älskade pojkvän som jag saknar jättemycket kommer och hämtar mig när jag har ankommit till söderhamns resecentrum ;)








Mycket nöjd med mina köp!
Nu ska vi börja med maten.
Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: agge

Den filmen vill jag också se! :D

2010-04-11 @ 17:45:48
Postat av: toowe

Den var så jävla bra, du måste se den agnes!

2010-04-11 @ 18:15:19
Postat av: SnyggRöven

Du är så underbar världens sötaste! Men mat får du fan så håll tyst :D Älskar dig!!

2010-04-12 @ 11:45:58
Postat av: Mona

Nu förstår jag varför din alskilg inte hadde tid att komma byta däck :-) Kramiz.

2010-04-12 @ 14:24:37
Postat av: toowe

Haha duja Ronja! Haha ja jag fick mat två dagar av tre ;) HAhahah närå :D Älskar dig snyggröven :D



Haha, jaså? Han är så sööt :D Kram på dig mona:)

2010-04-12 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0