Oh boy! Vilket vackert väder!

Man blir så otroligt himla lycklig när man kliver upp på morgonen och ser att det är fint väder ute! Men jag vet faktiskt inte om det är varmt, 5 grader i skuggan. Då blir det nog ingen jeansjacka idag inte, får bli min älskade skinnis! Så jävla skönt att det är fredag idag, inte för att denna vecka har varit jobbig precis men det är alltid skönt med helg :)

Kommer sakna Agnes Nilsson nästa vecka då hon är på träningsläger, men jag och kowpull kommer ha det mysigt ändå! ♥

Ikväll ska jag hem till Kase och kika på film, hon hade två filmer med Robert Pattison och dom måste jag bara se ;) Han är ju så jäkla snygg!

Övningskörde igår och det gick väl...hmm...bättre på slutet? Haha, kommer fan aldrig få körkort. Det kommer sluta med att jag åka buss hela livet. Närå, så ska det inte bli! Ska fan inte låta min rädsla och osäkerhet förstöra det här. Jag ska klara det, så de så!!

Nä mina kära läsare eller ska jag säga; Agnes, Sofia, Ronja och Mona? ;) Haha. Nu ska jag bortsa tänderna, ge lite föda åt Lasse och sen pallra mig ner till bussen! Shoho!

Njut av vädret!!!




Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du får en toppen dag. Kram.

2010-04-16 @ 09:35:23
Postat av: toowe

Du med Mona-lisa! Kram!

2010-04-16 @ 16:20:52
Postat av: agge

SNYGGING!



Kommer sakna dig med! <3

2010-04-16 @ 19:01:41
Postat av: toowe

Du ja!



hoppas du får det bäst <3

2010-04-16 @ 23:11:22
Postat av: SnyggRöven

Hahaha jag är en trogen läsare av din blogg :D PS snygg väst DS ;)

2010-04-18 @ 16:47:08
Postat av: toowe

Hahaha, härligt Ronsan ;D Men tack så mycket, ärvde den av en mycket kär vän ;)

2010-04-20 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0