Mysig natt med hjärtat!

Jag och gosis somnade på soffan i natt och det var såå mysigt! Skändes som att jag sov på rosa moln! Men det blev lite varmt vid sex tiden så då fick jag tjata upp karln så att vi kunde förflytta oss till sängen. Jag älskar att sova med min pojkvän!

I morgon är det sista april det är helt sjukt hur snabbt det går! Det är fasen inte långt kvar till sommarlov heller och speciellt inte långt tills vi åker till Barcelona. Vad jag längtar! Jag hoppas dessvärre inte att sommarlovet kommer gå snabbt. För jag vill ha en lååång skön sommar att njuta av :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och längta till morgondagen!

Jag älskar Andreas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0