Långfredag

Nu är alla syskon utom Kina hemma. Saknar henne hela tiden och vill bara att hon ska komma hem. Det är faktiskt lite jobbigt att ha systrarna utspridda. Det är tur att lillebror och syster Karos bor i min närhet. 

Första dagen på lovet och det känns kanon, har en hel vecka framför mig! Ikväll ska jag och Ronja, säkerligen Molly också, hem till Karos för att titta på talang, äta chips&dipp, sjunga singstar och såklart bara ha det trevligt. Kommer bli en mycket mysig fredagskväll :)

Resten av helgen ska jag vara med snyggingen och ha det mysigt med honom. Han har lovat att vi ska mysa med godis och tända ljus. Jag älskar sånna myskvällar! 

På tisdag ska jag vara med Smulan och det var verkligen hundra år sedan jag träffade henne så det ska bli underbart kul att få träffa henne. När vi gick i låg och mellanstadiet och i sjuaan/åttan så var vi med varandra nästan varenda dag. Och det fanns ingen människa i världen som jag hade så roligt med som jag hade med min älskade kusin Annelie :) Just därför ska det bli himla skönt att få umgås med henne!

Nästa helg far jag till Sundsvall till Ronja. Var meningen att jag skulle åka nu på måndag men varken jag eller Ronja kunde och det blir ännu bättre till helgen ;)

nu ska jag städa åt Lassegubben =)
Ha en fin långfredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0