jefla grym kväll!

Fy i hela helvete vad roligt jag hade igår! Det var verkligen längesen jag hade det så roligt. Sjöng så mycket att jag nästan inte kunde prata i morse och det var de lätt värt. Såklart var det Bonge som höll stämningen på topp! Satt nyss och tittade på filmerna som Ronja spelade in på mig och Magnus när vi sjöng en ballad och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Jag behövde verkligen den kvällen! Har tråkigt nog lite ont i magen idag, men det vare värt ;)

Väntar på att familjen ska komma så att vi kan umgås och äta lite påskmiddag. Ska passa på att njuta av att Molly och Ronja är hemma för jag träffar dem förmodligen inte mer nu när de är hemma. Ronja träffar jag nästa helg såklart, men Molly vet jag faktiskt inte när jag träffar igen. Man måste ta vara på familjen! ♥

Tror jag ska lägga mig i soffan och vila magen en stund innan hela tjocka släkten kommer!
Eller vafan! Jag går på konsum istället ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0