Jag vill ge dig allt i världen...

...men mitt liv vill jag dela med dig!

Jag är så kär att det gör ont i kroppen! Räknar sekunder tills jag får mysa med min underbara pojkvän.
Mitt liv är absolut bäst när jag är med honom och det finns ingen annan som jag skulle kunna älska så oerhört mycket som honom. Det finns bara han och det kommer bara finnas han. Flera gånger har jag inte kunnat sova när jag sovit med honom på grund av att jag vill njuta av varje sekund med honom. Jag är så otroligt kär. Hoppas att jag visar det tillräckligt baby, för du är värld så mycket kärlek och jag vill ge dig all min kärlek. Det kommer alltid vara du och jag. Det är meningen att det ska vara så!




Ingen får mig att skratta så som du får och ingen gör mig så lycklig
så som du gör. Du är min tokigaste tok och jag älskar dig mer och mer
för varje dag som går. Jag älskar dig mer och mer för varje tokighet
du hittar på, för du är världens roligaste! Haha. Älskling, som jag
älskar dig! Skulle inte vilja leva en enda sekund utan att veta att du är
min, bara min. Du och jag, Andreas, föralltid!

Kommentarer
Postat av: Mona

Pussgurka. Du är så himmla go. snufs snufs

2010-04-29 @ 14:08:46
Postat av: toowe

Hihi, jag är så himla kär :D

2010-04-29 @ 19:54:16
Postat av: Mona

Hi hi och du är så himmla söööööt

2010-04-29 @ 20:02:41
Postat av: toowe

du är också så himla söt :D

2010-04-30 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0