Helgen rinner som ett vattenfall

Det är sjukt hur snabbt helgerna går, känns som att det var fredag igår!

Igår kväll fick jag träffa min älskade Malin, var verkligen skönt att få prata lite med henne trots att det bara var i ca en halvtimme. Men alltid något! klockan 21 började den sista delen av millenium. Den är så bra! Tyckte att den sista filmen var bäst, fast alla var riktigt bra! :) När den var slut satt jag och plugga i ca 40 minuter sen skulle jag försöka sova men det gick inte alls bra. Efter många tankar så somnade jag!

Klev upp halv nio i morse och var verkligen kanonpigg! Satt och skrev lite på svenskan och är faktiskt ganska klar nu. Ska läsa igenom den och kolla så att jag inte har slarvat. Om jag blir klar med den så är det bara Ewas uppgift och samhällsprovet jag ska kämpa igenom denna vecka. Jaja. Har också hunnit varit på E-center med morsan och farsan dårå. Köpte en väska (eller jag fick en) som jag blev riktigt förälskad i, sen så köpte jag sju tunna strumpbyxor som verkligen var välbehövligt!

Nu sitter jag med kurrande mage och känner doften av kotletter ♥ Vad gooott!
Ikväll ska jag hem till min lilla pojkvän och mysa med honom, som jag längtar :)
Älskar min söötnos!

Tänkte läsa igenom uppgiften och försöka bli klar med den nu.
Njut av söndagen!


Love ♥


Kommentarer
Postat av: agge

Nice bag! :D Hehe nej vi åkte aldrig till gävle :( Min kusin var inte hemma :(((

2010-04-25 @ 18:26:07
Postat av: toowe

vad tråkigt hörrudu :(

2010-04-26 @ 11:07:07
Postat av: SnyggRöven

Nice bag :)

2010-04-29 @ 20:12:29
Postat av: toowe

I love it ;)

2010-04-30 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0