En ledig dag

En mycket skön dag har det varit. Men väldigt irriterad är jag också... Vi hade inga lektioner på förmiddagen idag så vi skulle börja klockan 12.45. När jag kom till skolan och träffade Agens berättade hon att hon nyss fått reda på att vi inte hade någon lektion. Vi skulle alltså ha fått varit lediga hela dagen och det var bara jag, Agnes och Sofia som inte fått reda på det. Skitkul. Tur att vi har varandra och kan roa oss. Åkte hem med tre bussen och har lagat mat åt familjen så att mamma skulle få städa.

Förhoppningsvis ska jag och pappsen ut och köra idag, första gången....suck. Hoppas att det går bra och att jag och farsan kan hålla sams i bilen :D haha.

I morgon är det fredag, fifan vad jääsigt! Då ska jag mysa hemma med pappa och mamma som vanligt och det ska bli så sköönt att ta det lugnt efter denna vecka. Nu får tiden gå fort så att det blir Barcelona nån gång! Inte många veckor kvar nu! Tre efter denna vecka, guuuuud vad roligt vi ska ha mina älsklingar! Det är också på tiden att jag får komma utanför Sverige! åååh vad jag längtar!

Nu ska jag läsa igenom min uppgift och skicka in den så att jag kan börja med nästa så att jag blir klar med skiten nångång!

Puss och kram!


Mysig sommarbild på mamma passar bra en sådan grå och regnig
dag som denna!  


Kommentarer
Postat av: agge

Vi kommer få det så himla kul i barcelona!!! :D

2010-04-15 @ 17:48:18
Postat av: toowe

oooja, om inte Arlanda är stängt :D

2010-04-15 @ 19:01:22
Postat av: SnyggRöven

Snygg tröja mamma har ;) hahaha!

2010-04-18 @ 16:48:19
Postat av: toowe

Bzzzz ;)

2010-04-23 @ 16:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0