en hel kvälls kämpande!

Har suttit väldigt länge framför datorn för att ändra lite på bloggen.
Känns som att det är dags för ljusare tider och eftersom jag är helt galen i svart och vit så blev det såklart det ;)
Ska försöka mig på andra färger när jag har tid.

La in Lasse på blocket nu ikväll och efter två timmar hade jag fått mail från 2 st som var intresserad. I morgon kommer det en person och tittar på honom och kanske tar med sig honom hem. Så ikväll blev det till att klippa naglarna och bada honom så att han är söt som en sötnos i morgon när dom kommer. Om de nu tar honom så kommer jag faktiskt bli lite ledsen i ögat, för det är ju trots allt min lilla Lasse! Han kommer säkert få det bra hos någon annan också!

Måste även plugga lite i morgon, alltså jag måste och det betyder inte att jag ska plugga men jag borde :D Får försöka komma igång lite så jag inte har så mycket till veckan. Och för att jag ska vara pigg och glad i morgon måste jag faktiskt lägga mig nu!

Hoppas att alla har haft en grymt bra fredag :)
Kramar i massor!




Min lilla bebis <3


Kommentarer
Postat av: agge

åå Lasse :( Men jag tror också att han kommer få det bra hos den som köper honom :)

2010-04-24 @ 08:41:54
Postat av: toowe

Ja det kommer han säkert få :) men jag kommer också sakna honom <3

2010-04-24 @ 09:42:23
Postat av: SnyggRöven

Ååå kolla va söt han är Lasse liten :'(

2010-04-29 @ 20:15:58
Postat av: toowe

Ja min lilla sötnos!

2010-04-30 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0