I give you the morning

Onsdag idag gott folk och det är bara två dagar kvar till helgen. Det tjuter vi glatt åt! Just nu sitter jag här och lyssnar på lugn musik för att bli lugn. Jag kan säga att man är inte lite trött i huvudet efter en dag på praktiken, personer som pratar med mig från alla håll! Men det är såklart väldigt mysigt och jag kommer sakna alla där jätte mycket. 

Igår satt jag stilla framför datorn och skrev klart två uppgifter på tre timmar och jag har nog aldrig varit så fokuserad någonsin. Det fanns olika skäl till det, det första är att jag har så mycket som nöter på mig nu och jag tror jag spricker snart. Jag är så förbannat less på att ha en klump i magen dagarna in och dagarna ut. En klump av stress och oro. Jag vill bara komma hem och kunna slappna av, det har jag inte kunnat göra på läänge. Jag kände att jag behövde lätta på belastningen lite. Det andra skälet är om jag sitter och pluggar och bara tänker på det så glömmer jag bort att tänka på hur mycket jag saknar Andreas. Jag tycker det är jätte skönt att ha någon att sakna och att ha något att se fram emot. Jag saknar Andreas ständigt. Jag kan till och med sakna honom när jag är med honom för att jag vet att i morgon åker vi ifrån varandra och träffas inte på två dagar. Haha, vissa kan tycka att det är rätt överdrivet men jag är verkligen skit kär i honom och det är när jag är med honom som jag verkligen kan slappna av och släppa allt annat som nöter. Han har något knep men jag har inte riktigt kommit på vad än ;) Andreas, tack för att du kan få mig att slappna av. Du är en ängel :)

Idag ska jag hem till mina kära morföräldrar. Har inte träffat morfar på jätte länge. Senast jag träffade honom var kanske för tre veckor sen och jag mår fan dåligt när jag tänker på det! Men jag träffade i alla fall mormor förra torsdagen när jag tog hand om henne när morfar var på sjukan. Hon och jag hade typ apoteksparty, jag visade alla mina underbara salvor och oljor. Hon blev speciellt intresserad av min mirakelsalva som är grymt bra mot bland annat sprickor, irritation och vissa exem. Om jag visste namnet på salvan skulle jag ha rekommenderat den :P Haha!  

Något som Toowelisa är mycket glad över idag är att jag kanske kanske kanske kaaaanske blir moster någon gång denna vecka, förhoppningsvis idag eller i morgon! Jag håller tummarna och bara hoppas :D 

Nu ska jag äta, men är inte så sugen. En kebabtallrik skulle inte sitta helt fel!
Ha det bra!


Toowe Östlin 

I think I'll wake you now and hold you
Tell you again the things I've told you
Behold I give you the morning
I give you the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0