3vlig lördag :)

Goddagens!

Det var ett tag sen jag satt mig ner och skrev här. Jag har inte haft ro till att sätta mig framför datorn en längre stund än 10 minuter. Fy skämms på lilla mig! Tror inte jag blir så mycket bättre heller för snart börjar skolan och träningarna och då är det inte mycket tid som blir över till annat. Fast vi kan ju alltid hoppas!

Då är fyra veckor avklarad och det innebär att det bara är en enstaka vecka kvar på apu:n. Kan inte sätta fingret på om jag tycker att det ska bli skönt eller om det är tråkigt. Visst saknar jag alla trevliga människor i skolan men just nu trivs jag som fisken i vattnet på min praktikplats! Jag har fått varit i två olika grupper de här fyra veckorna och det har gått hur bra som helst. Lite tjatigt att jag hinner precis komma in i det innan jag byter grupp. Fast det är jätte bra att jag får se lite mer för det lär jag mig mycket på. Det kommer nog bli roligt att börja i skolan igen trots att jag vet att det kommer bli mycket plugg...

Idag är det lördag och det var grymt skönt att sova uuut i morse! Speciellt var det skönt att sova ut med min älskling! Det känns som det var hundra års sedan vi fick sova ut med varandra. Jag är så otroligt jäkla lycklig! Hur kunde lilla jag få världens bästa pojkvän? Något bra måste jag ha gjort eftersom jag fick Andreas! Jag mår som allra bäst när jag är med honom eller när jag tänker på honom. Han är underbar! Andreas, jag älskar dig!

Nu ska jag umgås lite med Ronja och Molly innan de åker iväg på ferre! 
Ha det bra!  

Toowe Östlin

jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0