Tack för bättre tider!

Hejsan!

Fan vad bra jag mår idag! Jag är så glad att jag skulle kunna ställa mig upp och skrika av lycka. Nu sitter jag här framför datorn och har absolut ingenting att oroa mig för. Inga uppgifter som jag inte har blivit klar med, inga samtal jag behöver ringa, ingen stress...nää ingen klump i magen kan jag känna heller! Det är skönt att inte ha något som gnager på mig, nu kan jag äntligen slappna av utan att min hjärna försöker mörda mig av saker jag borde oroa mig för, saker som jag borde göra. Äntligen säger jag bara!

Idag har jag först varit i skolan, skitkul kan jag då säga. Tjejerna gör mina dagar till guld och jag känner att om jag inte skulle ha varit i skolan skulle jag missa allt roligt vi har. Jag är så glad att jag har er tjejer, ni gör mig verkligen glad varje dag! Slutade i alla fall klockan fyra, kom hem åt mat och efter det gick jag ut på lång promenad med Elins söta vovve, jag kände att jag behövde en promenad idag och det var tur att Mollsan var hundvakt för då fick jag en liten kompis att gå med :) När jag kom hem igen satt jag mig vid datorn och skrev klart det sista på Svenska uppgiften. Jag är missnöjd med den men jag kan inte göra så mycket bättre när jag inte förstod allt :( Håller tummarna på ett bra betyg ändå! Nu är mina två uppgifter klar och nu sitter jag bara och njuter av att mina axlar är 100 kg lättare och ska strax kolla på lyxfällan som är vår läxa tills i morgon :)

Nu kan inget bli bättre! Jag har precis allt jag behöver just nu och jag känner mig lite bortskämd för det. Men det struntar jag i :P Äh nu orkar jag inte skriva mer. Ha det gött!

I love my friends <3

Toowe Östlin

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0