Skoltrött

Tjollahopptjollahej!

Borde egentligen sitta och läsa 40 sidor i social omsorg just nu, men jag är så sjukt skoltrött att jag orkar inte det idag. Nästa veckan ska jag isolera mig i mitt rum och ingen kontakt med någon ska jag ha för då gäller det att verkligen hårdplugga på matten. Ska verkligen få G och så är det bara!

Snart är det helg och det betyder vila + att jag får sovmorgon till klockan tio på måndag och det är guldvärd! Min söta pojkvän fyller 20 år i morgon. Nu är han en riktig karl, MUUMSIGT! 

Nä nu får jag så dåligt samvete för att jag inte läser att jag måste gå och hämta boken och läsa 40 sidor, det hinner jag väl på en timme? Eller?

Efter skolan ska jag hem till min gulliebubbie och mysa!
Ha't gött
Toowe Östlin

Kommentarer
Postat av: agge

klart du hinner! :)

2009-11-26 @ 13:31:52
Postat av: soffan

håller med schagnes ;)

2009-11-26 @ 13:40:56
Postat av: toowis

ja det tror jag också

2009-11-27 @ 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0