Panic?

Dagarna bara rullar på, känns som att det var söndag igår men det var det inte utan då var det tisdag och idag är det onsdag. Shoho! Det är inte alls långt kvar till jullovet, när denna vecka är slut så är det bara 2 veckor och 4 dagar kvar och hur snabbt kommer inte de gå? En sak som jag har planerat att göra på jullovet är att åka upp till Luleå för att träffa min kära syster Kinis och hennes småttingar, eller småttingar och småttingar, Ebba blir ju hela nio år i januari! Hur kan min älskade lilla Ebbakusen bli så stor? Det är nästan skrämmande, det är inte alls lång kvar tills hon börjar på högstadiet, speciellt inte om det går i den här farten. 

Annars är allt toppen bara de att jag börjar få smått panik över att inte veta vad jag vill bli. Haha, visst så har jag rätt lång tid på mig att försöka komma på något som intresserar mig, men jag vill ha ett mål! Jag vill ha något att kämpa för. Det som skrämmer mig mest är att jag kommer kanske stanna som undersköterska och jag vill inte det! Jag skulle kunna stanna som uska bara för att slippa plugga mer, men vad kommer jag få för liv då? Jag kommer bli en surpuppa som bara klagar över hur mycket jag hatar mitt jobb och så kommer jag bli otrevlig och BLÄÄ! Fan heller att jag ska stanna där och jag ska definitivt inte stanna här! Det ordnar sig eller hur? Precis som allt annat brukar göra.

Just nu sitter jag och väntar på att en tjej från kuriren ska ringa, hon ska göra en enkät om OP och såklart skulle Ewa säga att jag ska vara med på den. Har varit på med så jäkla mycket nu, men jag lyssnar på Rakel att man ska göra en sak man är rädd för varje dag och hon kanske har rätt? Tillslut kanske jag slipper min jäkla blyghet.

Aja, nu blev jag sur så nu ska jag gå till mitt rum och vara irriterad.
ha det bra.

Toowe Östlin älskar sin Andreas Fernquist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0