I väntan på makaroner och korv

Skriver ett inlägg i väntan på mat.

Haft en kanon dag idag, precis som alltid! jag och mina älsklings tjejer har planera lite inför sommaren 2010, det gäller att ligga i säger jag bara. Idag fick vi reda på att vi kan få göra en praktik utomlands en månad i sommar. Vi behöver inte betala något och vi får till och med lite fickpengar. Så nu har vi tjejer pratat lite och vi ska söka i England. Det skulle vara så roligt! Det skulle verkligen vara nyttigt för mig som har varit instängd i Ljusne i 17 år, det längsta jag har kommit är till Luleås kalla skogar. Nä fyfan jag skulle verkligen behöva komma iväg och uppleva något nytt! Molly gav mig och Camilla ett tips om att söka stipendium till en språkresa och inte lite sugen blev man. Men kommer jag palla 7 veckor ifrån söta, lilla, charmiga Ljusne? - KANSKE. Men jag tvivlar att jag kommer klara 7 veckor utan min älskling. Fast jag lever bara en gång. Varför är inte jag den starka personen? haha.

Maten är nu klar, bäst att börja käka för sen ska jag träna min lilla viktoria. Har inte sett henne på länge så det ska bli trevligt att träffa henne igen :)

ha en fin kväll gott folk!
Toowe Östlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0