hur bär man sig åt?

Jag är så jävla trött på det här nu. Jag är världens lyckligaste när jag är med Andreas och när jag är i skolan med mina underbara vänner men direkt när jag kommer hem och sitter i min ensamhet mår jag piss och skit. Jag tänkte såhär igår "fyfan vad skönt att komma hem i morgon och inte göra ett enda dugg, inte något jag måste plugga till utan jag kan bara ta det lugn". Ja här sitter jag nu och har så tråkigt att jag tror jag snart går och lägger mig! Vad har jag för liv egentligen? Jag bygger upp mitt liv runt andra eller runt pluggning och snart klarar jag inte av att sätta mig ner och ta det lugnt för mig själv. Jag blir så jävla arg på mig för att jag är såhär negativ men jag känner att jag måste få ur mig lite.

Jag vill bara packa min väska och åka till min älskade syster Kina en vecka, det skulle vara guldvärt och det skulle vara ett sätt för mig att vara ifrån allt lite och samtidigt kunna slappna av och ha kul, för det funkar fan inte här. Men jag får vänta till någon dag efter jul tills jag får åka upp dit och eftersom att tiden går så snabbt kommer det vara snart. Vill ha dig att prata med nu älskade syster, du är den enda som förstår mig på alla vis. Varför finns det inte fler? KINA KOM HEM :'(

Lovar att nästa inlägg ska vara mer glatt, känner att det bara är en jobbig dag idag. suck.

Hoppas ni har det bra iaf!
Toowe Östlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0