en dag av längtan

Har varit en rätt knasig dag idag. Har varit på e-center med familjen för tredje gången denna vecka och vi fikade och myste men på ett sätt känns det som att jag har varit helt frånvarande. I huvudet har det enbart varit en dag av längtan. Det är lite tråkigt när det bli så för att dagarna får liksom ingen mening och så vill jag verkligen inte ha det. Menmen, är man kär så är man och dagen får sin mening när man träffar den man älskar mest av allt i hela världen :)

Har pluggat i ca två timmar nu och samtidigt som jag vill ge mig beröm vill jag skälla lite på mig också! Jag skulle försöka släppa det lite över helgen, men pluggis som man är så plugga man ändå...kanske lika bra.

Nu ska jag fortsätta längta efter min älskling, han kommer väl snart hoppas ja.
Ha en trevlig lördagkväll allesammans :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0