Gott och Smått

Godkväll :)

Nu avbröt jag min underbara tid framför tvprogrammet "mammas pojkar" bara för att jag blev jättesugen på att skriva. Det kändes som att jag hade 100 saker på hjärtat men nu när jag satt mig ner för att börja skriva kan jag inte kommer på en enda sak! Det är så min hjärna arbetar såhär på torsdagskvällarna. Denna vecka har varit lite sådär upp och ner. En elak Toowis går mot bussen, en glad Toowis går i skolan och en trött Toowis sitter på bussen på väg hem efter en lång dag. Tur att orken finns i skolan i alla fall för det är det viktigaste och jag är så himla glad att allt mitt pluggande ger resultat, alltså bra resultat, riktigt bra resultat! Fick mvg på socialomsorgsarbetet om: "Hur uppstår sociala problem". En stor lättnat kan jag då säga. JAG SKA FAN HA MVG I DEN HÄR KURSEN, så är det bara! Om jag håller i så kanske det inte är helt omöjligt!

I morgon ska jag få mysa med mina bästa vänner Malin och Rebecca. Det känns som att vi tre inte har varit med varandra sen jag gick i nian, jag har varit med någon av dem ibland men det var längesen vi tre hittade på något. Vi kommer ha skitkul för det har vi alltid! Troligtvis blir det IDOL med chips och dipp precis som alltid. Jag läängtar!

Andreas, jag håller på att spricka. För varje dag som går blir min kärlek till dig större och jag har börjat fundera på hur stor en kärlek kan bli? Jag vill inte få stopp på det för jag älskar den här känslan och jag älskar att vara med dig! Du ska bara veta hur bra du är för mig, hur mycket bra du har gjort för mig. Du har fått mig att klara av saker jag aldrig någonsin skulle klarat av utan dig. Jag blir bara tårögd när jag tänker på hur fin du är! Snälla lämna mig aldrig, stanna hos mig för alltid! jag är så svag för dig, din blick kan få mig att göra vad som helst. Du är den första jag tänker på när jag vaknar på morgonen och du är den sista jag tänker på innan jag somnar. Du finns i mina tankar ständigt och jag vill inte få dig ur dem. För allt blir så lättare när jag tänker på dig. Du är min alldeles egna trygghet :)

Nä nu får jag sluta innan jag hoppar upp på cykeln och åker till enriset och hämtar honom! :D
Efter att skrivit ut min kärlekstankar ska jag göra ett försök att gå och lägga mig ensam. Jag håller på att tränar mig själv att sova själv förstår ni (har haft problem med det ett tag), men sist var det lite svårt då fick lillebror kika på film i mitt rum tills jag somna. Men ikväll ska jag klara det!

GODNATT!

Toowe Östlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0