Fredagsmys

Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys

Wihoa!

Idag fyller min älskling 20 år, så ett stort grattis till honom :) <3

Min kropp är för tillfället helt slut, har varit en lång vecka med mycket tänkande. Tänkte sätta mig och plugga lite och hoppas att jag blir klar med en uppgift. Då har jag bara en uppgift att kämpa med nästa vecka. Vem ska jag ta först? Teckensspråksuppgiften eller reflektionen om andra boken om Kirre? Skulle tro att det blir reflektionen eftersom den är svårast. Plugga på en fredag, fyfarao!

Ikväll blir det även: IDOL --> badning med skum med nagelfilning och ögonbrynsnoppning, MYSPYS. Sen blir det kojjan och den längtar jag efter =)

Nu är det inte alls långt kvar till jul och jag längtar väldigt mycket! Det är så mysigt när man tar upp alla julsaker. Just precis nu sitter jag och lyssnar på "Hej, mitt vinterland". Minns att när jag var liten så hade jag ett vitt kassettband med massa jullåtar och bland alla låtar fanns låten"Hej, mitt vinterland", det var en kille som sjöng den och jag var sååå förälskad i honom, fast jag inte ens sett honom. Det måste väl har varit något med hans röst då. Haha, tänk vilka idéer man hade som barn =) 

Dags att återvända till verkligheten
Toowe Östlin


Andreas du ska veta at du gör mig stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0