love is my drug

Just nu är jag en riktigt trött Toowis, somnade kanske kvart i tre inatt och var tvungen att gå upp kvart i nio och det gick faktiskt bra. Det är nu jag känner att jag är jätte trött! Aja, den nya twilight filmen var hur bra som helst och att se den på bio var underbart. Se den allihopa!

Hade engelskanationella idag och jag tyckte det gick kanon tills jag lästa igenom den, haha, man kunde tro att det var en 11 åring som skrivit texten, men jag är glad om jag får G i engelska eftersom det inte är mitt bästa ämne ;) Matten börjar jag också att gruva mig över, det är så jäkla svårt och jag måste bara få G i den kursen annars vet jag inte hur jag ta mig till!

Vill att IDOL ska börja så att jag kan få gå och lägga mig snart. Hoppas att Reza ska åka ut nu. Ikväll tyckte jag att Calle var grym och han får inte åka ut ikväll för först ska Reza och Tove ut. Förstår inte hur alla kan tycka att Tove är så bra, jag tycker inte hon är så speciell faktiskt, eller såklart hon är men jag vill inte att mina favoriter ska åka ut nu! Vi får väl se hur svenska folket röstar =)

I morgon ska jag upp tidigt för det är öppethus på staffan, är inte särskilt sugen nu skulle hellre sova ut länge. Fast nu får jag vara ledig den 18/12 istället. Det är tur att jag har Fialotta och Agnes med mig och då kan inte de fyra timmarna vara tråkiga. Eller hur tjejer?

Nä nu börjar IDOL och jag ska hålla alla mina tummar att Reza åker ut ikväll.
Ha en fortsatt trevlig kväll gött folk.
Toowe Östlin

Love is my drug, is my medicine.
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
She's my heroin.
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

When you're feeling tired
I'll lie there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
You wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, is my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me

When you're feeling fired up
I'll fire with you
If you had to lie a little
I'll let it be true
When you get low, I'll get lower than you
When you've had enough I've had it
much more than you knew

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, is my heroin
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me


Kommentarer
Postat av: agnes

vi hade det mycket trevligt ;)

2009-11-21 @ 15:00:17
Postat av: Toowe

Verkligen ;D

2009-11-21 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0