bakåt!

Något positivare idag, jag har ingen aning varför fick mitt lilla ryck igår...menmen nuså är jag jätte glad igen :)

Haft en fin dag i skolan, vi fick lära oss att dansa vals och shottis på idrotten och det var väldigt trevligt. Efter det hade vi socalomsorg och det kändes som att jag inte kom någon vart med uppgiften och det suger för då kommer jag få sitta med den hela helgen, fast vad spelar det för...har noll planer inför helgen och det skadar inte med lite plugg. Matten gick sisådär, hann knappt börja jobba något så jag vet inte om jag förstår eller inte förstår. Det får morgondagen bestämma :)

Och nu får jag damp för jag råka trycka på "bakåt"  och allt förutom det som står ovan försvann och det gör mig så förbannad. :P Jag som hade skrivit så mycket...SUCK ;D

Jaja, jag skrev iaf en kärlekshälsning till Malin eftersom hon gav mig ett fint armband idag, jag skrev också att jag saknade henne jätte mycket och att hon är min bästa vän ;D

Sen skrev jag att jag har sovit 1timme och 40 minuter nu på kvällen för jag måste vara vaken till kanske halvtre för jag, Älskling och Ronja ska på Twilight-new moon. Jag hoppas den är lika bra som jag tror att den är. Jag har höga förväntningar på den. Fast kan någon Twilight film vara dålig? Tvivlar jag på :)

Nä nu tänker jag inte skriva mer för att då kommer väl jag tycka på bakåt igen och det vill jag inte :D
Ha en bra kväll för det ska jag ha!
Toowe Östlin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0