För att du ska få något att läsa :)

Gokvällgokväll!

Egentligen har jag inte tid med det här, men jag skriver så att min käre svärmor ska ha något att läsa på jobbet! Haha :) Det är tur att man kan roa någon, inte sant?

En lång och rätt dryg dag men ändå måste jag säga att den har varit rolig. I alla fall i skolan. Har börjat prata om utvecklingsstörning och jag tycker det är hur intressant som helst. Jag har verkligen hittat något som jag är intresserad av, kanske något som jag kommer jobba med in the future? ;P

Positivt idag:
* vaknade upp med en vacker prins
* fick skjuts till skolan med ett trevligt sällskap
* hade en rolig idrottslektion (hiphop)
* pratade om utv.st
* oboyen och chokladbiten
* pankaka, mjukmacka och leverpastej till lunch
* hade en toppen skoldag med sötagnes och sötfia
* fick skjuts hem
* syster ronja är hemkommen
* blev klar med svenska uppgiften

Negativt idag:
* fattade inte ett shit på matten och funderar nu "kommer jag klara det?"
* bråk med mamma
* plugga fast jag behöver vila
* huvudvärk
* lång och dryg dag
* lasse slutar aldrig vissla/pipa/skrika

Nu är det slut på att sluta 12 på fredagarna, måste gå på extralektionerna i matte B och jag har noll ork till det. Det enda jag vill en fredag är att komma hem tidigt, lägga revir i soffan och ligga där hela kvällen! Blir väl en massa plugg i morgon också, men jag tror jag ska försöka lägga pluggandet åt sidan denna helg. Min kropp är såååååå trött! Tänk om man kunde få gå i skolan och slippa plugga hemma? Det skulle vara underbart :) För jag har inget problem med att gå skolan, jag har det toppen med mina fantastiska kompisar och jag saknar faktiskt  dem under helgerna, de gör mig positiv. Tack för det tjejer! =)

Nä Mona, nu måste jag faktiskt gå och lägga mig!
Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Toowe Östlin


Jag älskar min andreas mest av allt hela världen!






Kommentarer
Postat av: Mona

Du är bara för go kära svärdottern min. Kramar i mängder.

2009-11-13 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0