Bakfredag

Fredag idag, underbart känns det kan jag då säga! :)
Denna dag har jag hunnit med att gått i skolan till två, gått på stan högst en kvart, ätit pizza på saga med ronja, pluggat, suttit vid datorn ett bra tag och bakat chokladbollar. Nu sitter jag bara och väntar på att IDOL ska börja. Blir så frusterad av att Ronja har damp i kroppen och inte kan sitta still, fast jag tycker om henne ändå.

Tänkte ladda upp lite bilder på min och ronjas fantastiska bakning, eller jag kanske ska säga MIN fantastiska bakning för ronja hjälpte inte mer än att plocka bort allt från diskbänken...lillesyster får gör allt.

Det var meningen att våran bakelse skulle se ut som en första bilden...vet inte vad vi gjorde för fel? kanske fel reccept? :D

            


Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: Lajdan

Göttans

2009-11-14 @ 15:00:51
Postat av: Toowan

ja visst äre? ;D

2009-11-14 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0