Sliten

Haloj!

Dagarna bara rullar och jag hinner knappt leva känns det som. Pluggpluggplugg, jag tror jag håller på att kvävas och jag tror nog hela klassen håller på att slitas sönder och samman av lärarna. Men nu är det bara två veckor kvar och det orkar jag. Nationella i engelska är i alla fall avklarad och det är en lättnad. Jag tycker att det gick dåligt så mitt VG kan jag kyssa farväl. I morgon är det matteprov och jag hoppas verkligen att det går bra!

Inatt var det den första natten som jag sov utan att vakna upp 10005639 gånger och det var för att jag sov bredvid min mamma. Jag måste alltså sova bredvid någon för att jag ska kunna sova riktigt en hel natt, sjukt. Längtar efter Andreas så mycket att jag tror jag kollapsar snart. Babyyyy!

Jag är positiv, jag är positiv, JAG ÄR POSITIV! Jag har det grymt roligt med Sofia och Agnes i skolan och jag är glad att jag har dem för annars vette fan hur mina dagar skulle sett ut. I morgon ska vi köra bugg på idrotten, inte särskilt sugen på det men jag har lovat mig själv att jag inte ska döma saker på förväg. Så nu jäklar hoppas jag att det är roligt!

Dags för en dusch, sen ska jag plugga matte tills jag spyr. Jag ska verkligen klara G i morgon och jag tänker fan inte lämna in provet utan att vara säker på att jag får G.
HEJDÅ!
TooweÖstlin


Kommentarer
Postat av: Mona

Du ska se att buggen är rolig, sen kommer din svärfar bjuda upp dig till dans hihi

2009-12-03 @ 08:09:04
Postat av: toowis

Det är synd att vi inte fick lära oss då :/ en av våra bugglärare kom inte!

2009-12-04 @ 06:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0