Runaway train - 08.34

Ska skynda mig att skriva ett inlägg innan jag faller in i sömnens värld! I morgon bär det av, låter inte det underbart? – OJO! Nio dagar hos fantastiska människor som jag tänker på och saknar varenda dag. I morgon kväll klockan halv sju är jag i Luleå hos min syster och jag kommer må så jäkla bra. Sen när jag kommer hem kommer jag att vara en utvilad super lycklig människa! Jag ska även få träffa Karl-Oskar, som jag inte har fått träffa än men jag vet ändå att jag kommer älska honom lika mycket som jag älskar alla mina små syskonbarn!

Det enda jag gruvar mig över är att lämna min lilla Lassegubbe hemma med pappa. Nu har jag gödat honom så att han är rund och mysig och jag hoppas verkligen inte att jag kommer hem till en benget! Hehe!

Idag har jag varit på stan och shoppat. Köpte en pälsväst som jag verkligen är störtkär i och ett par vinterskor, välbehövligt kan jag då säga. Skorna är inte allt för vackra men de är varma och jag bryr mig faktiskt inte så mycket om hur de såg ut, jag gillade dem iaf ;)

Nä nu ska jag lägga mig bredvid mamma och sova sista natten i ljusne på ca 9 dagar, WOHO! Mitt Runaway train avgår i morgon kl 08.34 och jag ska kliva upp med ett leende!

LULEÅ HERE I COME!
Toowe Östlin  

    
    


Kommentarer
Postat av: Röven

Så jävla snygg med lurven!! döhet!!

2010-01-08 @ 00:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0