Kära spådag!

Dagens
Lyckotillbringare är chili, den kryddiga draken! Hans superkrafter är att sprida bisarra utbrott av hyperglädje. Jag vill förbättra min hälsa (stämmer), romantiken styr (stämmer) och är en soffpotatis (stämmer).  Tack för det älskade spådom! : )

Min dag började klockan åtta i morse då jag gick upp för att hjälpa hjärtat att borsta av hans bil men jag gick och la mig i soffan och kikade på Resan till jordens medelpunkt. Faktiskt rätt bra film tycker jag, kan bero på min fantasi :P Efter filmen sov jag en timme, vaknade av att Karos ringde och berättade om en mycket spännande händelse som hände inatt, orkar inte skriva upp allt här men det var poliser som var här på området och sprang på gårdarna med ficklampor. Kanske letade efter en otäck fridhemsmördare? ;o Aja, eftersom jag fick höra en sådan intressant händelse kunde jag inte somna om utan gick upp och åt oboy och tekaka <3! Karos plingade på dörren klockan 12 ungefär och då var det dags för att gå till M&M. Satt hos dem i två timmar sedan bar det hemåt igen och jag hann precis innan det började snöa. Tar det aldrig slut? Från klockan två till fem har jag suttit vid datorn, fört över gamla bilder från pappas dator och jag har även hittat några roliga funktioner på min dator som jag har haft väldigt skoj med i några timmar ;) Fast efter tre timmar farmför datorn blir man ganska less så jag lagade mat, korvstroganoff, tyckte att mamma skulle få vila för en gångs skull. Jag har även diskat hela två gånger idag och i morgon ska jag gå upp tidigt och städa ”stortoaletten”! En applåd till Toowe som ska bli mammas solstråle! Det är helt rätt att jag ska städa stortoaletten eftersom det är jag som stökar till där inne med mitt smink. Så i morgon kommer min mamma se ett glänsande badrum och jag kommer bli hennes favorit. SUG PÅ DEN SYSKON!

Idag har vi fått biljetterna till Luleå, smaskens! Som jag längtar! Känner på mig att det kommer bli toppen. Ser som vanligt fram emot den underbara maten som lagas däruppe. Ronja, när jag kommer hem kommer du inte att kunna tjata om att jag har blivit smal för jag ska käka mig uppåt kan jag säga ;) Mohaha!

Nä nu ska jag ut och leta efter fridhemsmördaren som smyger sig omkring här!
Puss och gos rövraggsjuice!
Toowe Östlin     

"Alla moln har behov av att regna" är visdomen spelspåtanten gav mig denna dag! Och det passar in så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0