julen är nu över

Då var julen slut och jag är mycket nöjd! Fick väldigt fina julklappar, bland annat kläder, pengar, vinglas, sängkläder och annat fint =) Så jag tackar och bockar för allt fint jag har fått! Det var så klart tjatigt i år eftersom Kina och hennes familj inte var hemma. Det var så lite folk och den tog slut fort, känns som att det inte har varit jul än. Menmen, jag är väl inte stor förtjust i julafton heller. :P Julkvällen avslutades hemma hos syster Karolina framför en skräckfilm. Blev besviken på den för jag hade hoppats på att den skulle vara läskigare, the hunting in connecticut heter den. Jag tycker i alla fall att ni ska kolla på den! Jag och Karos låg under filten och var livrädd några gånger medan de andra kollade hela tiden!

Idag har det varit en lång dag då jag bara har tagit det lugnt. Det enda nödvändiga jag har gjort är att varit ute och gått med mamma. Nu har jag proppat i mig massvis med ostkrokar och popcorn, känner mig som en köttbulle just nu, hehe! Imorgon ska jag se till att det blir en mer händelserik dag, det skulle vara behövligt. Men vad kan morgondagen ha att erbjuda då? Hoppas på riktiga rakartyg!

Jag längtar så jag tror jag håller på att skvampna till den 29:de! Jag vill träffa Luleborna nu! Hemfärden sker den 7 januari : )

Nu ska jag kika på Shrek 3!
Toowe Östlin

Kommentarer
Postat av: agge

vilken fin profil du har! :D fyfan hur vågade du kolla på filmen! :p <3

2009-12-26 @ 14:14:19
Postat av: Toowe

hahah tack ;) Jag vågar allt sörru ;)

2009-12-26 @ 20:03:18
URL: http://toovveostlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0