Hey!

Jag väntar och väntar på min älskade pojkvän! Sitter och velar fram och tillbaka mellan facebook och bilddagboken, inget intressant alls hittar jag. Vad ska jag då göra? Jag har ingen ro att sätta mig framför tv:n heller. Jag blir alldeles rastlös i väntan på snyggingen!

Haft en myspysig dag idag. Började att jag vakande upp med väldens hungerkänsla, det luktade köttbullar i hela huset! Nu börjar det närma sig jul och jag börjar äntligen känna att det är juletid! ;)
Efter jag piggnat till och fått i nått i magen blev det dusch&fix sedan en kylig promenad ner till konsum för att hjälpa mamsen att handla. Stötte på mormor på konsum så vi tog tiden i akt och följde med henne hem. Där blev det skratt som ledde till tårar, det var längesen kan jag säga och det gillas att det äntligen kom!

Nä nu orkar jag inte sitta vid den datorn mer utan jag tänker lägga mig framför tv:n. SEG ADDE! :D
ha det gött!
Toowe Östlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0