Grymt sa grisen!

Jag är glad idag och då menar jag riktigt jäkla glad! Har bara fått reda på riktigt bra saker denna dag. Började med att vi fick lite feedback på uppvärmningsuppgiften vi hade på idrotten, min grupp bestod av mina älsklingstjejer, Agnes och Sofia. Rakel tyckte att vi hade varit jätteduktig och var mycket stolt över oss! Ett mvg på den uppgiften! Känns G.R.Y.M.T, eller vad säger ni brudar? Efter det beskedet fick jag reda på att jag fick mvg på folkhälsouppgiften och fick därmed mvg i den kursen, G.R.Y.M.T! Slutade kvart över två och då blev det svenskalärarjakt, när jag och Agnes funnit vår kära Ing-Marie och följt med henne till hennes ”uppsatsrättarrum” fick vi reda på våra två sista uppgifter. På tema mod och hjältar fick jag vg+ och på reflektionen om andra boken om Kirre fick jag mvg! G.R.Y.M.T!

Det är detta som jag får ork av! Det känns så skönt att allt pluggande ger något och jag blir lika glad varje gång. Om jag skulle skita i betygen och inte sätta den press på mig som jag har skulle jag aldrig få känna den här känslan, känslan av att lyckas! Den är underbar och jag kan leva väldigt länge på den. Nu återstår bara socialomsorgsbetyget som jag förhoppningsvis får reda på imorgon. Jag är sjukt stolt över mig själv!

Imorgon är det sista dagen innan lovet, känns skönt samtidigt som det är lite jobbigt. Kommer sakna Agnes och Sofia och eftersom jag åker till Luleå kommer jag säkerligen inte få träffa dem under lovet heller =/ Jag gruvar mig också lite för att få vara ifrån Andreas typ två veckor. Men det kommer nog gå bra både han och jag kommer vara bland människor vi har saknat. Sen när vi träffas kommer vi vara så glaaada och det är mycket positivt!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min mamma (måste passa på nu när pappa jobbar natt;)), lägger jag mig i mitt rum så vet jag att min natt kommer bestå av lite sömn och många onödiga tankar. Jag kan kortfattat säga att denna dag har varit GRYM! Det går mot uppför igen och det är kanon!
God natt med er!
Kramar i massor från en lycklig Toowis!

Andreas, du gör mig lycklig!  


Kommentarer
Postat av: agnes

det känns G.R.Y.M.T! :D

2009-12-17 @ 18:03:31
Postat av: Mona

Jättegrattis. Du är grymt duktig. Du måste börja tro lite mer på dig själv. :-)

2009-12-18 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0