Godigt nyigt år!

Sista dagen på detta år och jag har tillbringat förmiddagen uppe i skogen med Martin, Ricky, Ebba och Gustav. Fick plumsa i snö en lång bit och jag är skittrött nu, fast det är skönt att känna sig såhär lugn i kroppen! Mina fötter är stora som korvar, sitter här och skrattar för mig själv för att de är så stora. Trodde att mina nya skor skulle vara varma speciellt när de kostade 800kronor men de var de inte... De duger nog när jag ska gå till och från bussen hemma. =) 

Mitt år har varit fantastiskt, speciellt den tid jag har haft tillsammans med älskling! Hoppas 2010 blir lika bra eller kanske bättre än 2009. Jag vill tacka alla som har gjort mitt 2009 underbart, speciellt till dig Andreas för att du har gjort mig glad varje dag <3

Hoppas ni alla får ett riktigt bra 2010! 
KRAMAR I MASSOR
Toowe Östlin!   


Kommentarer
Postat av: Mona

Men lilla ælslingen, sværmor ønskar dig ett underbart gott nytt år. Du fick mig att grina æven på nyårsafton. Puss & Kram. Saknar dig.

2009-12-31 @ 20:53:39
Postat av: Din ælskling

Gott nytt år ælskling, mamma har grinat nu nær hon læst dina inlægg :P saknar dig jætte mycket och nu ær det inte långt kvar allt tills vi ses igen. ælskar dig mest av baby. pappa hælsar han också :P du får ett nyårs sms klockan tolv om inte tidigare =) ælskar dig <3

2009-12-31 @ 20:56:28
Postat av: toowe

usch ni får mig alla att gråta! LÄNGTAR EFTER ER ALLIHOPA!!

2010-01-01 @ 02:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0