för att fördriva tiden!

God eftermiddag!
Gick bra hos doktorn idag var inget större fel på mig och det känns bra.

Jag har faktiskt makalöst tråkigt för tillfället och det blir inte bättre av att vi ska äta något som jag inte alls tycker om. Kommer inte alls bli mycket i min mage kan jag säga… suck!  Hur ska man fördriva tiden då? Vill att tiden ska rulla framåt samtidigt som jag vill att tiden ska stanna. Låter säkert som en riktig knäppgök och det är såklart för att jag är en!

I morgon ska jag plumsa i snö till skolan i hopp om att få reda på vad jag fick för betyg i kurserna och på de senaste uppgifterna. Det ska bli roligt att få veta.

Vet ni vad jag ska göra för att fördriva tiden?  Jo jag ska börja skriva min första bok ;) Då borde tiden rulla!

Ha en fortsatt trevlig och snöig dag!
Toowe Östlin  

Fan vad jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0