En glad dag!

Är på ett riktigt bra humör idag, tror det är första gången innan Adde åkte. Därför har det varit en mycket bra dag. Kan väl tacka Micke för det eftersom vi hade en väldigt rolig konversation! Haha!

Somnade rätt sent igår, höll på att ändra designen på bloggen och det tog mig två och en halv timme! Det är mycket som ska in med alla kodmallar och shit. Somnade drygt halv tre och vaknade tolv, grymt skönt att sova ut kan jag säga. I morgon ska jag upp i tid för då ska jag iväg till Bollnäs och träna Viktoria. Det ska bli roligt att träffa henne och det ska bli skönt att komma bort från huset en stund. : )

Kom nyss hem ifrån mormor och morfar, haft det väldigt mysigt kan jag säga!

Känner att jag är dålig på att ladda upp bilder, kan bero på att jag inte har så mycket för mig om dagarna. Men idag tänkte jag ladda upp lite!

Nu ska jag tjata på Ronja att vi ska åka ner på macken och hyra film, om det nu är öppet! Sen blir det dusch och förhoppningsvis filmmys =)

TOOWE ÖSTLIN

mys  mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys

Bild 1. Jag älskar mina nya myskläder
Bild 2. På väg till mormor och morfar i snövädret
Bild 3. Syskon kärlek
Bild 4. Ronja skottar åt m&m
Bild 5. toowis är mys
Bild 6. Mina älskade morföräldrar
Bild 7. Morfar käkar mögelost
Bild 8. Ronja, dricker du en spetsad cola? - nej!
Bild 9. Mamma myser i soffan
Bild 10. Pappa myser i andra soffan
Bild 11. Ronja tycker faktiskt om Toowe
Bild 12. Jag älskar min mormor! DU ÄR BÄST!
Bild 13. Ingen kommentar
Bild 14. Så ser man ut efter man varit ute i snön med Ronja och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0