Draft: Dec. 4, 2009

Jippi, efter en otroligt jobbig skolvecka är det äntligen helg! Jag har hunnit med allt jag hade på plugglistan den här veckan (trodde inte jag skulle hinna) och därför ska jag belöna mig med en helg utan plugg. UNDERBART :)

Innan jag får lov:
[x] Engelska Nationella
[x] Matte prov, funktioner
[x] Svenska, fördjupningsarbete - språkaspekt
[x] Svenska, Andra boken om Kirre
[ ] Svenska, Tema mod och hjältar
[ ] Folkhälsa, folkhälsomålsuppgift
[ ] Social omsorg, demensuppgift

Det ser inte alls hemskt ut och det är grymt skönt att se att det bara är tre uppgifter kvar! PUSSPÅDE

I helgen ska jag mysa med min älskade Andreas, känns som det var tusen år sedan jag såg honom fast det var i söndags ;) Känner mig grymt kramsjuk!!

Ska strax käka korv och sen blir det dusch och Idolmys i väntan på snyggingen.
Ha en bra kväll gött folk!

Agnes och Sofia, ni är så grymt bra!

 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0