en fin vecka

Har varit en mycket skön lördag. Jag och Andreas eller Andreas vaknade halv tolv, jag hade legat vaken ett tag. Förstår inte hur man kan vara så trött som han, haha! Gick upp och åt frukost och han åkte hem ungefär kvart i ett. Efter det lämnade jag och mamma ungarna och tog därefter en promenad. Vi gick och gick tillslut hamnade vi hos mormor och morfar som jag inte har träffat på typ tre veckor. Morfar var på ett väldigt bra humör och det gillas kan jag säga! Kom nyss hem och sitter här för fördriva tiden lite. Ska strax få vara med kusse som är väldigt efterlängtad. Jag och Annelie var med varandra nästan varje dag förr och nu har jag inte träffat henne sen jag vet inte när. Det ska bli roligt att få umgås lite med henne, min kära kusin :)

Morgondagen kommer jag tillbringa med Ronsilana. Blir säkert mormor och morfar mys som vanligt och klockan sex ska vi åka till stan för att lyssna på Mollsan som ska sjunga. Det kommer bli en riktigt mysdag. Hoppas på att jag kommer få lite julkänslor också. Har noll julkänsla kan jag säga, om man kunde få lite snö så kanske det man skulle börja känna av julen lite.

Har en mycket trevlig vecka framför mig:

Måndag och tisdag är som vanligt. Förhoppningsvis kommer jag få reda på vad jag fick på engelska nationella. Jag kommer vara äckligt nervös över att få träffa dr. peter på tisdagen men det kommer gå bra! Jag kommer klara det så bra så.

Onsdagen kommer starta uppe på staffan då vi ska kika på teknikshowen, hoppas det blir roligt! Efter den blir det full fart ner mot cfl för att träffa några som håller koll på folkhälsomålen i Söderhamn, ska bli roligt att lyssna. Dagen fortsätter nog som vanligt.

Torsdagen ser mycket mysig ut. Tror att klassen ska kika på film och ha julmysigt. På eftermiddagen ska vi upp på A-hallen och kika på volleybollen, jag ska heja på min klass :)

Fredagen är jag ledig och då ska jag och Ögren till Gävle för att julhandla. Bara jag och min Malin, ska bli så roligt!

Ha i stortsätt bara roliga saker att se fram emot och det känns grymt skönt. Efter tisdagen kommer jag kunna slappna av helt och hållet! Inte långt kvar till jullovet inte, muums!

Tror det är dags att ställa mig i duschen, vill inte att smulan ska behöva hålla för näsan när hon kommer hit!
Ha en fin lördagkväll mina gulliga besökare!
Toowe Östlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0