dagen före dagen

Imorgon är det jul! Kan inte förstå det och jag kan inte känna det heller! Har varit hos mormor och morfar och lämnad julklappar idag, mormor fick en tomtemor och morfar fick mögelost som han älskar! Bägge blev mycket glada och det känns ju bra att man kan göra någon glad såhär dagen före julafton : )

Igår hade jag ”lilljulafton” med Andreas, jag fick en digital fotoram av honom (som jag ligger och kollar på nu <3) och ett mycket fint armband av hans föräldrar! Ni är sååå himla söta, tack så mycket! Min älskling är i Norge nu och jag saknar honom otroligt mycket. Det känns som att något fattas och jag försöker att inte få en stund där jag kan tänka på hur mycket jag saknar honom för då blir det bara jobbigare. Dagarna kommer säkert gå jättefort och det kommer bli bättre när jag kommer till Luleå och slipper sitta här och ruttna i Ljusne. Sen när jag kommer hem från Lule då kommer jag vara världens lyckligaste igen!

Det är skönt att Ronja är hemma, hon tar hand om mig hon och det är la tur de! Men just nu är hon hos Karos och ska kika på skräckfilm, jag skippar den för jag vet att jag inte kommer att kunna sova sen. Det är bra att kunna känna sig själv! Istället för att ligga och bli dödsrädd av en skräckfilm så ska jag börja kolla på serien Riverside. Får hoppas att den är bra!

Sen blir det kojsen rätt tidigt, ska upp och göra mig julfin imorgon!
Hoppas ni har haft en fin dagen-före-jul dag och att ni får en fortsatt fin kväll!
Toowe Östlin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0