cozy

Godkväll!

Jag vet inte om jag tycker om vintern längre. Känner mig fortfaranden kall som en isglass fast jag har varit inne i värmen i fyra och en halv timme! Trodde verkligen att jag skulle frysa ihjäl när jag väntade på bussen i stan och så klart måste bussen vara 20 minuter försenad! Håller på att bli galen på x-trafik, förstår inte vad de tänker med. De som bestämmer kan väl försöka lyfta röven och komma ut i verkligheten. Det är inte så jävla trevligt att vänta på bussen som är minst 10 minuter sen varje eftermiddag. Det är heller inte jävla trevligt att hoppa på en proppad buss på morgonen, jag tycker synd om de som är tvungna att hoppa på de sista busshållplatserna i Ljusne eftersom de får stå hela vägen fram till stan. Sedan påstår de att det är lagkrav på att ha bälte på sig. Jag undrar vad de tänker med, speciellt nu när det är halt och jävligt ute. Det skulle inte vara så trevligt med en olycka just då kan jag säga, det skulle inte precis vara en som skadade sig riktigt rejält… ÖPPNA ÖGONEN FÖR FAN!

Aja, nu är det jul och då ska man vara snäll även om man är riktigt arg för något. Har tillbringat denna dag med Ögren, vi har varit i stan och kikat lite. Nu är julklapparna kirrad och det är en lättnad kan jag säga! Hoppas min älskling blir glad!

Jag behöver hjälp!!! Hur ska jag få julkänslan? Jag kan inte hitta den någonstans och jag börjar få smått panik över det nu. Jag har förstås inte hunnit gjort något speciellt eftersom det varit rätt mycket med allt den senaste tiden. Det känns som att jag inte har tagit till vara på jultiden, det är som att jag bara har gått och längtat till lov att jag har glömt bort att leva! Förra året hann jag i alla fall baka pepparkakor med Ronja, usch kan inte tänka på det för då får jag separationsångest! Jag saknar att ha dig hemma Ronja!  Det är jobbigt att vara hemma utan dig för det är så fruktansvärt tomt. Nåja, du kommer hem snart och då ska jag mysa med dig : )

Trots min ilska över x-trafik och paniken runt julkänslan mår jag kanon och är sjukt glad! Puss på’t!

Tror jag ska lägga mig i ett varmt bad, eftersom jag inte ska få mysa med min ängel förens i morgon. Någon slags värme måste man få!
Ha en grymt fortstatt skön kväll!
Toowe Östlin


Kommentarer
Postat av: Röven ;)

Du får skriva en insändare Tottelini =) Och när jag kommer hem kommer julkänslan :P

2009-12-18 @ 21:32:56
Postat av: lillesyster toowe :)

Haha har stor lust med de! ja och när kommer du hem då, den 23 elle? ;)

2009-12-18 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0